کمپین سفره مهربانی ( ویژه ماه مبارک‌رمضان )

کمپین سفره مهربانی ( ویژه ماه مبارک‌رمضان )

درباره سایت

(تعاونوا علی البر والتقوی) هموطن خوبم سلام شرکت تعاونی مهر کتیج با شماره ثبت 176 و شناسه ملی 14002472208 با هدف و رویکرد اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی ، عمران و صنایع دستی منطقه، ارتقاء بهره وری عوامل تولید ، تخصیص و بهره برداری بهینه منابع ، افزایش کمی وکیفی تولید محصولات کشاورزی (زراعی، باغی، دامی، جنگل، مرتع و آبزیان و ... )عمران( تولید قطعات بتونی و ساختمانی ) صنایع دستی (حصیر،انواع سوزن دوزی ، لوازم تزئینی و ...) تحقق کشاورزی،عمران و صنایع دستی پایدار ، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقاء توان اقتصادی کشاورزان ، تولید کنندگان و اعضای آن تشکیل و برای پیشبرد اهداف والا و بزرگ خود نیاز به همراهی ، همکاری و سرمایه گذاری همه هموطنان نیکوکار را دارد . منطقه فعالیت :سیستان و بلوچستان. شهرستان فنوج و بخش کتیج.

کمپین سفره مهربانی ( ویژه ماه مبارک‌رمضان )
بازدید : 281

کمپین سفره مهربانی ( ویژه ماه مبارک‌رمضان )

در این ماه با گرفتن دست هر نیازمند دستان ما را خدا خواهد گرفت و دستانی که دست نیازمندان را رها کنند رها خواهد کرد و کسی که دست در دست خدا باشد هرگز زمین نخواهد خورد ، کسی که دستش در دست خدا نباشد هرگز بلند نخواهد شد

پس بیایید در ماه مبارک رمضان به یاری نیازمندان بشتابیم

اکنون موسسه خادمین کتیج با یاری شما خوبان تصمیم دارد در ماه مبارک رمضان برای دو هزار خانواده نیازمند مواد غذایی تهیه کند و قسمتی از فشارهای زندگی این خانواده ها را کم کنند.

ایمان داریم با حمایت شما مهربانان می توانیم مثل همیشه قسمتی از مشکلات هموطنانمان در منطقه محروم سیستان و بلوچستان را به حداقل برسانیم . 

تعداد : ۲۰۰۰ بسته

مبلغ هر بسته : ۵۰۰ هزار تومان

مبلغ هر سهم : به اندازه توان

جمع کل : یک‌میلیارد تومان

*با ما همراه باشید و ماندگار تا حماسه آفرین کودکان سرزمینمان باشیم*

جهت حمایت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت خیریه مراجعه نمایید

شماره کارت مجازی ملی :

6037991899648186

آدرس : س و ب ، شهرستان فنوج ، شهر کتیج 

سایت : www.khademincharity.com

#سیستان و بلوچستان تنها نیست

 


مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید